Arkadaşlar 4 buçuk aylık bebeğim sürekli gerneşiyor. Özellikle mama yerken,bitmesine yakın. Baya fazla olmaya başladı. Tedirgin oldum artık. Normal zamanda da yapıyor. Başına gelen var mı? Sizce neden yapıyor böyle? Bu arada 28 haftalık prematüre doğdu.