Caglafalan benim doktorum da 6. ayı beklememi söyledi ama geçen ay kızım önceki aylara göre az kilo almış, doktor mama ver dedi ama etrafımda 4-5 aylık mama içen ve emmeyi bırakan çok çocuk duydum o yüzden mamaya başlamak istemedim, 2 hafta sonra 5. aylık oluyoruz tadımlara başlamayı düşünüyorum, sizin kilo alımıyla ilgili sıkıntı yoksa bekleyebilirsiniz