__brna__ Tabiki yanlis anlamam. Gorusunuze saygi duyuyorum. Her anne eminim bebegi icin en iyisini yapmak ister. Inanin ben doktorumun tavsiyelerine uyarak ve bir seyi vermeden 10 yerden arastirarak veriyorum. Ama bazi annelerimiz umursamak mi diyim bilmiyolarmi (ki sanmıyorum) cok degisik seyler duyuyorum. Gecen yakinimin arkadasi 3 aylikken bebege her yediginden vermeye baslamis. 4 aylikken yaninda magnolia vermis blldigin 1 kase tatliyi yemis cocuk. 4 aylik?????
Forumda biei paylasmisti 3 aylik bebege cikolata seker falan veriyodu.
Ayyy icimi doktum ahshhaha