Rbysf Kizlar bebegimin kakasi normalde sarı ydi 1.5 ayligiz yesil renk yapmisti ilk defa normal mi sizce
Ayc_120619 Yekyek12 aaa haklısın ben onu unutmuştum buara çok düzenli veriyoruz oyüzden olmuş olabilir