Ayc_120619 Kızlar merhaba bebeğimde çoklu besin alerjisi var ben diyet yapıyorum bebeğimde raporlu olan aptamilden yiyitor bu mamadan sonra kakası resmen kına rengi yemyeşil başına gelen varmı
yusufeymenlizamanlar Ayc_120619 o yeterli beslendiğini gösteriyor kuzum tahlil yaptır yine eğer bşy çıkmazsa doktor zaten iyi beslendiğinden diye söyleyecektir bende aynısını yaşadım
Melovini Ayc_120619 o yeşil hiç değişmeyecek bizimde o şekildeydi hatta ishal gibi kakası katıda değil
Nlngucluel Ayc_120619 cnm bizde o mamadan kullanıyoruz bizde de aynı bazen de pekmez veriyorum ben doktor normal dedi bana
Melovini Efe34 siyah kaka olmaz ya ilk kaka sadece siyah olur normal olarak biliyorum hiç aylık doktor muayyenesinde söylemediniz mi
Zeynepalya_ve_annesi Mukonyum rengindeyse doktorlar normal.olabilir diyolar ama iciniz rahat etsin diye bi hastaneye gidin gaita tahlili verin
Melovini Ayc_120619 bence ek gıda da biraz daha iyi bnm öyle oldu. Ne yese o çıkıyo zaten :)) ben bazen anneme diyorum tarhana mı yedirdin evet diyo ya da üzüm yedirdim aynen çıkmış üzümler 😆😆
Efe34 Melovini ilkin yesildi soyledim norml dedi ondn snra dha gtmedik sadexe mama veriyorm ona yordm blki ondn ddm bilmiyorm ama 2 aylik bi bebek icn fzla kotu kokuyor cami aciyorum dsunun
yusufeymenlizamanlar Ayc_120619 evet mamayla besleniyordu o zamanlar ek gıdaya geçince düzeldi rengi probiyotik vermişti hatta doktor o bile geçirmemişti rengini
Melovini Efe34 bişeyi olsa ağlardı ozaman değişim geldi ne biliyim annem hep bna kakası koyu oldugunda üşüttün mü çocugu bak karnı agrıyo bunun kakası koyu dye demekki normali o olabilir