Zeliha66 Beyza_osmanaras 48den 54de ciktim 2ayda bol bol hamurişi yapip gecede yeyip yattim sagliksiz biliyorum ama zaten yasini kücük gösteren birisiyim bide zayif olunca iyice cocuk gibi duruyorum esimin yaninda
Beyza_osmanaras Zeliha66 bende 50 kiloyum ama işte bende zayıf duruyorum kilo iyi ama kendim bitkin gozukuyorum
Zeliha66 Beyza_osmanaras kızımda besin alerjisi vardi 6ay emzirdim kati diyet yaptim hem uykusuzluk hem bebegimin huysuzlugu cok zorlanmistim ama simdi huyuna suyuna alistim bide yemeye baslayip kilo alincada daha iyi oldum. Baslarda bi kendini begenmeme oluyo ama sonra alisiyosun
Merve-328 Beyza_osmanaras canım sipraktin var şurup. Çok iyi geldi bana iştah da açıyo. Tabi bu iştahı bol bol ekmek ve torku banadayla kapattım hep işe yaradı
Pscyho Ben üniversiteyi bitirdiğimde 43 kiloydum iştah açıcı şurupla kilo aldım ideal kiloma ulaşmıştım.Şuan doğum kilolarımı vermeye çalışıyorum
Kelebek14 Beyza_osmanaras kahvaltıdan sonra bir kase ve akşam yatmadan önce bir kase cicibebeyi sütle karıştırıp yedim
Elifum Beyza_osmanaras kalori hesabı tut günde 3000 kalori üstü beslenme yaparsan otomatik kilo alırsın 😁 beden ve spor öğretmeni mezunuyum beslenme dersi gördük bol kalorili ama sağlıklı şeyler Yemen lazım mesela sabah kahvaltısında yumurta kırıyorsan yumurtanı kaşarlı yap ye... İşlenmemiş bademdi fındık fıstık ceviz yemek yanlarında meyve suyu günlük tavuk köfte gibi liste hazırla kendine tahin pekmez mutlaka ye...
Elifum Beyza_osmanaras olur olur görümcem de denedi aldı baya kilo mmaların flan etkisi pek yok açıkcası
[silindi] Beyza_osmanaras ben yıllarca 51 kıloydum 1 ayda 7 kılo aldım bombax dıye bı takvıye ıle sızde bakıp arastırabılırsnz
Deletedmom0073 Beyza_osmanaras Ahh bu yiyip de kilo alamayanlar yok muuu🤦, çok imreniyorum size🌺 keşke benim olsa...
Kbra7 Bnde sadece hamilelikte alıyorm kilo 64 le girdim doguma simdi 53 kiloyum hamile kalmdan once mama flan aldim da pek bi ise yaramadi bnde sonra hamile kalinca biraktm keske istediğim kiloda olabilsem 🤪
Beyza_osmanaras Kbra7 canım şimdi gebelik testinde 2 çizgi silik çıktığında gebelik var mı foto atamadim