Zehraaytar2507 benim kızım 15 ayının içinde yürüdü hep sıralıyordu bir iki adım atıp düşüyordu ama yürüyemiyordu,geçen gün kızımdan sadece 1 gün önce doğan arkadaşımın oğlu var onunla konuştuk hâlâ yürümüyor dedi ki çocuklarımız 16,5-17 aylık oldular neredeyse yani biraz daha vakti var gibi sizinkinin