Zehraaytar2507 benim bebeğimde şu an 1 yaş 3 aylık bir anda kalkıp bir anda yürüdü ama canım ben trendyoldan ilk adım arabası aldım hem zeka geliştirici hem yürüteç muhteşem öneririm onun sayesinde kalkti zaten bide baktım ki kendisi yürüyor bişey yapmana gerek yoktur bence zamanını bekliyordur minik zaten şu etraftaki insanların herşeye müdahale etmesinden nefret ediyorum sonucta siz annesisiniz ve o sizin çocuğunuz yanlış bir şey görseniz bebeğinizde tamamdır zaten ellerinden tuttuğunuz da düzgün adım atiyor ise bende hastaneye doktara vs gerek yoktur inşallah bir an önce yürür bu tarz kötü konuşmalarına gerek kalmaz ❤️