eje aynı hisleri paylaşıyoruz bende merakla bekyorum bebeğim 2 ay 21 günlük henüz regl olmadım çok ağrılı geçmesinden korkuyorum :( çünkü benim çok ama çok ağrılı geçiyordu bütün gün yataktan çıkamazdım.. bakalım sizin nasıl geçicek ağrı oluyor mu var mı şuanlık