isimsiz111 Doğum sonrası ilk adetinizi ne zaman oldunuz iki ay oldu daha olmadım normal doğum ve emziriyorum
Atlasdunyam isimsiz111 ilk 3.5 aylıkken 4 ekimde oldum şimdi de 6 kasımda oldum 2 gün gecikmeli şekilde sezaryan doğum benim
Kubralig Bende normal doğum yaptım emziriyorum 3.5 ay sonra oldum bir sonraki de gecikme oldu düzensiz ilerliyo yani
Koceber Kubralig benimde normal doğum sonrası 3,5 aylıkken adetim geldi. Aradan 6 hafta geçti hala adet olmadım. Bu da normal mi arkadaşlar bilgisi olanlar yazsın lütfen
Minaa66 isimsiz111 benimde normal oldu 43 gunde oldum ilk adeti diger ayda ayni gunde oldum ve suan 4 aydir olmuyorum iki gundur asiri midem bulanıyor istahm gitti
asellinci Minaa66 aynen benim de 40 bitti bir kere oldum yaklaşık 1 buçuk aydır regli olmadım bir daha test yaptım birşey çıkmadı hala olmadım normal bir durummuş ama
belinay0316 Minaa66 ayy benimde aynı bı kere oldum kırk beşinci gün sonra bı da olmadım kızım üç buçuk aylık
eje Demin oldum😃🥴 Sezaryen. Bugün tam üç aylık oğlum. Emziriyorum. Çok ağrılı geçerdi, yine öyle olmasından korkuyorum. Herkese kolaylıklar ve sevgiler.
Mire eje aynı hisleri paylaşıyoruz bende merakla bekyorum bebeğim 2 ay 21 günlük henüz regl olmadım çok ağrılı geçmesinden korkuyorum :( çünkü benim çok ama çok ağrılı geçiyordu bütün gün yataktan çıkamazdım.. bakalım sizin nasıl geçicek ağrı oluyor mu var mı şuanlık
muazinannesii isimsiz111 dogum yapalı 3.5 ay oldu henüz olmadim beklemedeyim😁 umarım birkaç ay daha olmam cok sancili geçiyor hem bebek hem adet ikisi bir arada zor olucaga benziyo🙈