Dün bı gömleğim göbekten olmadı, bı pantalonumun da iç bacak kısmı çok yipranmisti iç bacağım baya fazla benim genel olarak bacaklarım kalın basen falan ve iç tarafı yirtildi. Aşırı moralim bozuldu ya yedikçe yiyorum hiçbir ilerlemem yok tam aksine kilo alıyorum kafayı yiycem😔😔😔