Sema345 Akla ilk gelen söylendiği gibi altında psikolojik bir neden yatıyor olabilir. 2. aklıma gelen bir ihtimal de insülin metabolizmanızı bozdunuz ve insülin direnci gelişti. Yemek yeme atakları, kendini tutamayacak durumlara gelme insülin direncinde çok görülüyor.
Uzun zamandır dikkat etmiyor ve sınırsız yiyormuşsunuz, genelde böyle dönemler uzadığında ve yatkınlık varsa insülin metabolizması bozulur. İnsülin direncine baktırın kanda ama düz sabah aç karınla bakılan açlık şekeri değil, insülin direncini gösteren başka bir değer var onun testini yaptırın, kötü kolesterola da baktırın derim.