Gizzzzz-giz tamamdedimyaa valla benimki kız 3 yaşına gelsin toz almaya başlar kızlar af yok çocuk işçiye evet :)
tamamdedimyaa Gizzzzz-giz benimki de kız hiç öyle toz alma bulaşık yıkama değil direk kuaföre çırak vereceğim 😂😂 çeksin kadın dırdırı neymiş 😂😂
Bedis- Gizzzzz-giz Biz onu sanayiye çırak alalım eşimin dükkanında çalışsınlar beraber hatta ben benimkine de göndereyim 😂
Sese Gizzzzz-giz allahım ya 🤣🤣🤣 her ananın aklından geçmiştir ama bir kere bile olsa 🤣🤣🤣 bende düşünmüyor değilim 🤣🤣
Gizzzzz-giz tamamdedimyaa babası yüksek lisans yaptı noldu oğlan olursa hemen sanayi diye anlaştık aman boşver artık okumak boş :) kuzenim sanayide pompacı karısının evine 3 temizlikçi birden geliyor erkek anası olsam gelinim bana çok dua ederdi ama prenses anası oldum napayım :))
Bedis- Sese Allahım ben 4 aydır çekiyorum biraz rahatlarım diyordum ve yazdığınızı okudum kalkayım da bi sigara yakayım bari🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sese Bedis- ben birini söndürmeden diğerini yakıyorum vallahi 🤣🤣🤣haaa birde bol bol kahve stoğu öneriyorum 🤣🤣🤣 şaka bir yana benim bebiş gerçekten zorluyor ama belki siz hafif atlatırsınız. Çünkü her bebek biriciktir ❤
tamamdedimyaa Gizzzzz-giz vay arkadaş millet okumadan bu kadar parayı nasıl buluyorlar. Ver bacım ver hemen. Bir dahaki bebeğin erkek olursa yürümeye başladığı an ver 😂
Sese Gizzzzz-giz kız öyle deme kadınlar her alanda var. Uçak sürüyoruz sanayicimi olamayacakmış prenses olsun ama sanayi prensesi olsun bacım 🤣🤣🤣🤣 kardeşim öğretmen ( atanamıyor) oğlum olursa direk meslek lisesi ya kaynak yada sanayi diyor 🤣🤣🤣
Bedis- Sese Ben bizimkinde o potansiyeli görmüyorum canım 😂😂 biz daha sorunlu atlatırız 4 aydır öyle 😂😂
OnderArasinAnnesi zeynepmelinda hergun belli bi saatte başlayıp belli Bi saatte bitiyorsa ve karnı tok altı temizse yani sebebi yoksa koliktir canım. Ama yediklerine de çok dikkat et gaz yapan şeyler yeme ve yediklerine dikkat et ne yediğinde daha çok tepki veriyor örneğin süt yada yumurta yediğinde artıyorsa bil ki alerjidendir. Bebeğim kolikti ve alerjik. Coo zor muhakkak biogaya gibi bi probiyotik ve nutrigen neowind gibi bi gaz damlası kullan. Kiraz çekirdekli bel bandı ile patik kullanabilirsin. Ve her gün muhakkak duş aldır. Hatta küveti ılık suyla doldur bebeğini içinde tut hareket etmesini sağla karnını ovala 15 dakika . Bu söylediklerimi yaparsan aşırı rahatlar.
OnderArasinAnnesi OnderArasinAnnesi kendin hergun kimyonlu su iç. Kendi ayaklarını da sıcak tut. Bide sürekli azcik emer birakirsa yada diğer memeye geçerse sadece gazlı olan Yağsız on sütü alır son sütü alamaz o yüzden en azından 1 buçuk 2 saate Bi emzirirseniz on sütü aldığı gibi yağlı ve besleyici olan son sütü de alır hem bebeğiniz hem siz rahatlarsınız. zeynepmelinda
OnderArasinAnnesi Sese öyle deme kız benimki hem kolik hem alerjikti 1 buçuk yaşında şimdi kolik ve alerjik qgrilari aglamalarindansa diş derim evet uyumuyor yine ağlıyor atesleniyor vs ama en azinda5,6 gün şurup çıkınca Bi mola veriyor dinlendiriyor.
Sese OnderArasinAnnesi kızz ben alerjiyi unuttummm 🤣🤣🤣 Benimkide alerjik hala aptamilin diyet mamasını kullanıyoruz 🤣🤣🤣 ama bizimki bağırsak tepkili olduğu için şuan büyük oranda açtık diyeti 😍