zeynepmelinda Bebeğim 21 günlük ve 2 gündür çığlık çığlığa ağlıyor. Ayaklarını karnına çekerek birden çığlık atıyor. Kolik bu mu? Ne yapmam gerek? Koliğin başka belirtisi var mıdır?
Gizzzzz-giz zeynepmelinda hergün aynı saatte ağlamaya başlayıp en az 3 saat ağlıyorsa kolik tir brnim kızım 6 da başlar 10 11 den önce susmazdı
Sese zeynepmelinda gaz damlası verebilirsin canım. Benimkine zinco iyi gelmişti. Resmen yok etti diyebilirim. Ama her bebek farklıdır. Birde kimyon kaynatıp verirdim bir çay kaşığı. Ilık duş ve masaj. Emin ol geçiyor hepsi bitiyor. Başka sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin canım
tamamdedimyaa zeynepmelinda en az haftanın 3 günü 3 saat boyunca sebepsiz ağlama varsa koliktir. Bizimde 21. gün çıktı. Akşam 5.30’ta başlıyordu gece 12’ye kadar aralıksız ağlıyordu. Ama bizim her günümüz böyleydi. 4. aydan sonra 3 güne düştü. Kolik masajları ve ılık duşla birazda olsa hafifliyor. Damla olarak Maflor kullanıyoruz ama etkisini düzenli kullanımla 1 hafta içinde gösteriyor. İnşallah kolik değil sadece gazlı bebektir. Allah yardım etsin.
OnderArasinAnnesi zeynepmelinda hergun belli bi saatte başlayıp belli Bi saatte bitiyorsa ve karnı tok altı temizse yani sebebi yoksa koliktir canım. Ama yediklerine de çok dikkat et gaz yapan şeyler yeme ve yediklerine dikkat et ne yediğinde daha çok tepki veriyor örneğin süt yada yumurta yediğinde artıyorsa bil ki alerjidendir. Bebeğim kolikti ve alerjik. Coo zor muhakkak biogaya gibi bi probiyotik ve nutrigen neowind gibi bi gaz damlası kullan. Kiraz çekirdekli bel bandı ile patik kullanabilirsin. Ve her gün muhakkak duş aldır. Hatta küveti ılık suyla doldur bebeğini içinde tut hareket etmesini sağla karnını ovala 15 dakika . Bu söylediklerimi yaparsan aşırı rahatlar.
Sese Gizzzzz-giz offf aklıma geldi o günler benimkinin konseri 7 de başlar 11 de biterdi. Yüce Rabbim ya çok şükür bitti. Ama şimdide diş var 😵😵😵😵
Gizzzzz-giz Sese ahahah bende de aynı durum söz konusu 6. Ay a girecek haftaya ve yavaş yavaş diş ağrısı belli olmaya başladı inşallah kolik gibi geçmez gitsin gelmesin o günler allahtan bizimki 1 aylık başladı 2.5 3 e doğru bitti kabus gibiydi nurse Harvey iyi gelmişti kızıma ama doktor libalax lağman bile veriyordu
semra45 Sese benim bebegimde 22 günlük 2 gündür aglıyo emmeye başlayınca susuyo memede uyuya kalıyo gazını cıkarırken uyanıyo ve tekrar aglıyo uyuyunca bende yatırıyorum artık memeden ayrılmak istemiyor napıcam ben yardım edin lütfen
Sese Gizzzzz-giz 9. Aydan bildiriyorum buralar acayip renkli mutluluktan 2ye 3e kadar uyuyamıyorum 🤣🤣🤣 valla koliği aradığım günler olmuyor değil diş çok fenaaa resmen bana yapışık geziyor 😃😃😃
Bedis- Sese Allahım ben 4 aydır çekiyorum biraz rahatlarım diyordum ve yazdığınızı okudum kalkayım da bi sigara yakayım bari🤦🏻♀️🤦🏻♀️
OnderArasinAnnesi Sese öyle deme kız benimki hem kolik hem alerjikti 1 buçuk yaşında şimdi kolik ve alerjik qgrilari aglamalarindansa diş derim evet uyumuyor yine ağlıyor atesleniyor vs ama en azinda5,6 gün şurup çıkınca Bi mola veriyor dinlendiriyor.
Sese Gizzzzz-giz hele bir gel hele 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hani derler ya su soğuk ama girince alışıyorsun o hesap 🤣🤣🤣
Gizzzzz-giz tamamdedimyaa ben koliği atlamış bir anne olarak ohhhh bitti derken nasıl koydu beni düşün bir de beniiiğğ :)
tamamdedimyaa Gizzzzz-giz beni düşün bir de beniiiğğ :) Beni beniiğğğ Bihterini 😂😂 aya girmemize az kaldığı halde hala geçmeyen kolik anası nasıl gözüküyor orada 😂😂😂
Gizzzzz-giz tamamdedimyaa acınası ve sefillll :)) bari brnimki 2.5 3 ay da geçti dinlendim dişe hazırım ama üzülme öldürmeyen acı güçlendirir :)
tamamdedimyaa Gizzzzz-giz hahaha ne güzel motive öyle 😂😂Bür şarkı vardı ya neydi benim günahım işte bu benden bana gelsin 😂😂
ruzgarmiran01 Metsil gaz damlası var günde 3 4 kere 4 5 damla ver bizde o iyi gelmişti ama kolikligimiz geçmedi acil kolik sesi ile uyuyoruz yoksa zor uyuyor pasam
Gizzzzz-giz tamamdedimyaa kardeşim benden de sana gelsin :) boşver nasılsa büyüyecekler o zaman bunların hesabını sorarız :)))
tamamdedimyaa Gizzzzz-giz soralım kardeşim 😂 Sese ağlamayacağım ağlamayacağım 😂😂geçecek elbet 🙄 destekleriniz gözümü yaşartıyor 😂
Gizzzzz-giz tamamdedimyaa valla benimki kız 3 yaşına gelsin toz almaya başlar kızlar af yok çocuk işçiye evet :)