Ben ağzı yanar olarak değil de içeceği çok sıcak yada çok soğuk içersen bebeğin midesi yanarmis kusarmış. Yani mide yanması oluşurmuş. Bunu da bebeğim ilk zamanlar iki kez üst üste aynı gün fışkırarak kusmuştu arkadasima bahsedince oda öyle dedi onların köyde öyle derlermiş. İşte emziren anne sıcak çay içmez, soğuk su içmez, dondurma yemez vs vs. Valla yavrum Ağustos ayında doğdu o sıcakta birtek alıp buz yemedim ama birşey de olmadı 😁 kafein fazlası zarar diye ilk aylar baya azaltmıştım çay içmeyi günde maksimum 3 çay bardağı falan içiyordum. Şimdi bir demlik içiyorum neredeyse 4 ayliğiz. Bende çay yada Türk kahvesi sorun olmuyor da Nescafe içtiğim zaman bebek huzursuz oluyor. Birkaç kez şahit oldum. Uykuya bile geçişte zorlanıyor. Kişiden kişiye değişir elbette ama.. velhasıl sıcak sıcak iç çayını soğuk soğuk ic suyunu boşver 😁🌼