glytrk Ozgeli içebilir. Ben ilk zamanlarda kafeini kısıtlı tutmaya çalıştım yeme konusunda da öyle. Yavaş yavaş gözlemleye gözlemleye farkettirmeden ki bebeğime dokunan ya da gaz yapan bir şey yok her şeyi yiyip içiyorum. Belki yediklerim olmasa da içtiklerimde kafeini kısıtlamam daha sağlıklıdır ama onu da bıraktım. Kahveci değilim de çaycıyım.
Nerimanahsen_1 Ozgeli içebilirsin Kızımın ağzında pamukçuk vardı annemler büyüklerim falan sıcak çay kahve içiyorsun ağzı yaniyor falan diyorlardı tabiki inanmadım böyle birşey olamaz bence pamukçuk zamla geçti Normalde cayida zaten aşırı sıcak içmiyorum zaten bı sure dinlenmesini biraz soğumasını bekliyorum ama bu kızımın agzi yanar diye değil.
Gizzzzz-giz Ozgeli tövbeee :)))))) canım sıcak ta iç soğuk ta iç hiç bişey olmaz heyyy allahım yaa ben kurufasülye bile yedim senden bebeğe gaz geçmez gazı olacaksa olur
Zeyneprabia Ozgeli Allahım ilk defa böyle saçma bişey duydum ve sizde inandınızmı buna yuuhhh hiç mi okumadınız ? Alakaya maydanoz yani
kdryrtaln Çay be kahve gün içinde çok tuketilmemeli yada emzirme ye yakın zamanda içilmemeli. Anne olarak her an emziroyoruz aylara göre değişiyor sıklık lar ama ben çalışan anne oldgum icin iş yerinde içip evde içmiyorum. Yada çok az içiyorum. Kafein ne kadar az alırsak bebeğiniz o kadar rahat olacak.
birbeyazoglanbirkarakiz Valla ben soğuk soğuk ayran, su, her gün kase kase dondurma da yedim, sımsıcak salepler, kahvelerde içtim. Ama çocuğa bir etki eder mi diye aklıma gelmedi edeceğini de sanmıyorum
Ozgeli Ysgl26 kız diğer durumuma bunu yazmışsın ya sen şimdi neden dalgaya vurmamı bekledin 😂😂 Ysgl2618 saat önce Ozgeli sıcak çay içtiğin içindir
Ozgeli Nerimanahsen_1 evett tamda bu yüzden sordum kızımım dudağı pamukcuk oldu herkes sıcak çay içtiğim için böyle oldugunu söyledi, kötü hissettim kendimi bide sizlere sorayım dedim
CeydaST Ozgeli hahah haa hayatımda hiç bu kadar saçma bir şey duymadım. Sen içerken bebeğin ağzı nasıl yanacak ahah beyin firar
Ozgeli CeydaST galiba size hiç demediler ne güzel daha neler neler diyorlarda çay çok severim sorayım dedim 😅
Masalkizinannesi Ozgeli buna tabikide inanmamalisiniz memedeki sütü ısıtan bir teknoloji henüz daha bulunmadi 😅
CeydaST Ozgeli yok Bir sütün üşürü duydum O da ne için dediklerini hatırlamıyorum bile o kadar umursamadım 😂😂 bizde de şey var Kaynanam sürekli Anne sana meme vermiyor mu diyor ilk doğum yaptığımda sütüm gelmezken de demişti