Merhaba bnmde kizm1 aylık ve 10 gündür kabız zeytin yağ icirdim mamasina damlattm ama gene ise yaramdi ama mamasini kullanıyorum belki mamadan Dr die degistirdm hip geçiş yaptm ama gene yapmadı en sonun doktora getirdim Damla verdi her gün üç damla damlayı 5 gün kullndm gene ise yaramdi tekrar getirdm fitil verdi fitil atar atmaz hemen yapti yavrum baya rahatladı o gün iki kere yaptı sora gene yapmamaya basladi bugün 3 gün doktor yaparsa fitili daha kullanma ddi ama ezanede sabah akşam kullanın ddi bnde tek sabah verdim yaptı die dahada vermedim şuan hala kabız en son cumartesi yaptı napicagimi sasrdm fitilide alistrmak istemiyorum ama yapmasa mecbur vericem mamadan Dr die düşünürsek mamayı da degistirdm ama gene ise yaramdi bu arada hip kulnanan var mı biraz kopuruyor gibi olmadi smaya geri dönüş yapicam