ciko34 aynı şeyleri yaşıyoruz emmiyor mamayı gazdan dolayı yiyemiyordu simdi öğürüyor resmen bilerek kaşığa da ağzını açmıyor kaşık maması vs versem dedim. Çok çaresizim ama Allahtan umut kesilmez elbet büyüyecekler benim bebekligimde aynı böyleymiş çok şükür büyüdüm sadece cocukluk döneminde çok minyondum ve akran zorbalıgı yasadım maalesef