melegininannesi38 Kızlar mrb ben emziriyorum da bebeğim mama almiyo sutum de yetersiz çok fazla degil bebeğim biberon reddi yapiyo mamayi silikon kasik ile yedirsem memeyi unutur mu sizce
fyz81 melegininannesi38 aventın boborununu tutuyor bebekler genelde bende 1 ay 10 gunluk 3 4 gundr mama verıyırm 3. bıborn avent hemen tuttu
ciko34 melegininannesi38 aynı durumdayim önceden ne güzel biberon kullanıyorduk artık almıyor ne aventi alıyor ne lansinohu alıyor . Gittim ucuz biberon aldım belki onu alır diye onuda istemedi ..
Melikeeeqq Benim de aynı şekilde sütüm yetmiyordu mamaya başladım ama çok zor oldu bu süreç 1 hafta içmese bile biberon u ağzında tuttum zorla alıştırdım mamaya şuanda sadeve geceleri emziriyorum gündüzleri mama veriyorum
melegininannesi38 Melikeeeqq bende ahni zaten canım geceleri emziriyorum gündüzleri veriyorum da benimki oguruyo almiyo biberonu ya
melegininannesi38 Melikeeeqq ben gecede emziriyorym gündüzde emziriyorym 15 dakika sonra mama veriyorum
melegininannesi38 fyz81 canım ben zaten baştan belli avent kullanıyorum işin garibi onu tutmuyo artık
Melikeeeqq Benimkide tutmuyordu hiç bi şekilde ama pes etmeden verdim birazda aç kalma süresini uzattım acıkınca mecbur içti
melegininannesi38 ciko34 valla kaşıkla denedim.ilk aldi sonra tekrar verdim almadı geri ckardi mamayi reddi yapiyo
melegininannesi38 ciko34 canım o şekilde de denedim mecbur artık bi şekilde vermek gerekiyor ki sagl9k ocağına gittim geçen hafta pazartesi 4400 idi bugün 4440 kilosu almamış bi haftada kilo
melegininannesi38 ciko34 benimki zayıf değil iyi kilosu fslan çünkü benimki zaten zayıf doğdu doktorlar çok çok iyi kilosu diyo