Deletedmom_106 yok haklısın bizde de durum bu ama en azından bebeni alıp uzaklaşan biri var bazen sakince kendi kendime kalasım var.. o anları yakalamaya çalış.. ya bi espri yaptım sonra sen yanlış anladın bana geri vites falan dedin halbuki aşırı dürüst sıfır geri vitesçiyimdir de neyse ben de dövüşmek istemedim uzadı da uzadı falan😂😂😂 burda herkes bi gergin aslında kimseye kötü de konuşmam ama arada denk geldi işte olsun aman ne olacak😂😂🌺