Yalnız olmadığımı bilmek bir nebze rahatlattı beni çok üzülüyordum bugün 4.aya girdik ama 1-2 hafta önceden başladı hep mızmız mutlu edemiyoruz beyfendiyi bir de her şeyden çabuk sıkılıyor gündüz kucağıma alır iki piş piş yapardım uyurdu şimdi krize giriyor hele akşam en geç 9 da uyurdu birde bugün aşının etkisiyle yeni uyudu emme desen anlamıyorum tok mu aç mı emmiyor bağırıyor gülüyor ne bileyim kavga ediyor mememle değişik yani 3 ayı dolsun gazı bitsin rahatlarız dedik 4.ay Atağı çıktı sonra diş çıkar sonra ayrılık kaygısı kızlar şafak kaç Allah aşkına ya 😀 1 yaşına kadar rahat yok diye düşünüyorum ama emin de değilim