girlmomm 4 ay 2 günlüğüz bugün 4. Ay aşılarımızı olduk siz neler yapıyorsunuz gün içinde nasıl oyalanıyorsunuz bizimki çok oyalanmıyor mızmızlanıyor sizde durumlar nasıl ağlamalar devam mı bitti mi😬😂
Snglkargc_0107 girlmomm bizde 4 ay 5 günlüğüz anneanne evinde olduğumuz için şanslıyım eve gidince vay halime 😄 kalabalığa alıştık tummy time yapıyoruz burda da zeka kartları bi kaç çıngırak flan zaten 2 saate bir uyuyo yarım saatlik öyle gün bitiyor bizde🌸
ikibebekle girlmomm Yarın 4 aylık olacak. Bugün asi oldu. Zaten gazlı ve huzursuz bir bebekti saat 3ten bu yana toplasan 20 dk uyudu. Tırlatmama ramak var 🤏
emine272706 girlmomm 4 ay 3 günlüğüz yarın aşımızi olucaz. Meme reddi de yaşıyoruz üç haftadır. Uykusu var uyumak istemiyor direniyor. Uyanıkken surekli mız mız . İki saatte bir uyur yarım saat bir saat en fazla geri uyanirm. Ne zaman düzene gireriz bilmiyorum 😩 sağlık olsun yinede 🥰
65Lalelim girlmomm 4ay 13 günlüğüz bizde bu ara pek bi huysuz arada bi keyifli olduğu da oluyor😂 yüz üstü yatırıyorum ama çok sevmiyor bol bol hareket ettiriyorum kalkmak istiyor oturmaya çok hevesli oyuncakları tutuyor bol bol çıngırak sallıyor
Snglkargc_0107 girlmomm yok ağlamıyor ama emerken baya dövüyor beni😄 uykuya dalarken mizmızlanma oluyor ama
Ozzzakdg Benim oğlum da 4 ay 12 günlük sizin ki gibi mızmız 😂 gündüz uykuları 20-30dk hiç uykusunu alamıyor o da ikimizde çok yorucu oluyo ve aynı zamanda gaz sancıları hâlâ devam ediyor 😒
Temmuz5_ @girlmomm Bizde 4 ay 1 günlüğüz ve bugün aşımızı olduk acaba sizde aşıdan sonra bir şeyler değişti mi? Benim kızım uykudayken çok kötü ağlayarak kalkıyor 😓 Ateş henüz yok ama ağrı oluyormuş sanırım bende 1 çay kaşığı parol verdim :/
girlmomm Temmuz5_ mızmızlandı bende calpol verdim uykusunda öksürdü bir kaç kez normalde yoktu acaba aşıdan mı oldu bilemedim 🤷♀️
Snglkargc_0107 girlmomm ya şöyle emerken flan mızmızlaniyor bide gece uykusunda onun dışında maşallah diyeyim mızmızlığı yok bol bol oyun oynatırım dans ederiz kitap okurum yorarim yani sonuç olarakta uyumak istiyor yorulduğu için 2 saate bir uyuturum en fazla 3 😊
Temmuz5_ girlmomm bizde de sesi sanki kısılmış gibi sanırım çok bağırarak ağladığı için 😓ve çok huzursuz sürekli mızıldanıyor
arya23 Biz de 4. ay 11 günlük olduk, mızmızlanmalar uyku zamanlarında oluyor, damaklar çok kaşınıyor, kilo alımı azaldı geçen aydan bu yana sadece 600 gr almış, doktor mama alsın dedi ama ben vermek istemiyorum, sizde durumlar nasıl
1905burkiyy arya23 Maşllah kilo alı çok iyi bence bizim oğlan da öyle idi hatta tam o zaman da tartıldık sadece 200 grm almıştı doktor bana sakın mama da verme dedi ve normal dedi artık bu aydan sonra azalacak dedi kilo alımı . Biz şuam 5 ay 18 günlük olduk malesef bu atak dönemi bizim içimizden girdi geçti mi desem geçmedi mi desem bilmiyorum . Gün geçtikçe bebeğim huysuz ve bir o kadar da zor bebek oluyor . Artık nasıl oyalayacağımı bilmiyorum az kaldı kafayı yemeğe :(
1905burkiyy emine272706 Allah yar ve yardımcın olsun biz halen öyleyiz be zaman düzelecek diye her gün bekliyorum dua ediyorum ama gün geçtikçe zor ve çıkılmaz hal alıyor . 5 ay 18 günlük bebeğim
emine272706 1905burkiyy Aminn. 5. Ayda düzelir diye ümit ediyordum. Uzun sürmez inşallah Allah’ım tüm bebislere uslu akıllar ve uyku versin 🤲