Mrve-Mom normal muayene için gittik bize de aynı tanı koyuldu test yapılmadan. Aynı kremi verdi doktor. Yanında da bir nemlendirici olarak hametol verdi ikisni ince tabaka halinde karıştırarak sür kızarıklıklara dedi. Bir de şurup verdi onu bitene kadar kullanacağız büyük bir şurup ve az az kullanıyoruz cetryn adı. Kremleri bir iki gün kullandım günde iki kere, çok şükür maşallah geçti kızarıklıklarımız. Henüz tekrarlamadı ama tekrarlama ihtimali yüksekmiş malesef. Şampuanını değiştirdik atopik ciltler için özel şampuan ve krem aldık