Cnszeze Yenidunyammm yorumları okurken gördüm mesajınızı sorduklarımı cevaplamışsınız yazmanıza gerek yok bir daha teşekkürle 🌸
Angel01 Yenidunyammm memnun kalmanıza sevindim inşallah sizde tez zamanda atlatırsınız sağlıklı günler🌸
21elif Yenidunyammm aynen valla süten kesmeyi bile düşünüyorum artık neden böyle olduğunu çözemiyorum
Yenidunyammm 21elif öyle düşünme annesi.. ileride istesekte emziremeyeceğiz 💕 hem bağışıklık sistemi için onlara yapabileceğimiz en iyi şey emzirmek.. atlayacağız inş. Bu dönemleri de. Kaç aylık bebişin yüzde egzama mı şikayetiniz sadece?
Yenidunyammm 21elif bir de bugünkü doktor da belirtti. Mandalina,portakal, domates,paketli gıdalar, salça, şeftali, çilek,kivi, kuruyemiş fln tetikler dikkatli tüket dedi. Hiç yeme demiyorum ye ama bilerek ye ve takip et durumu dedi.
21elif Yenidunyammm ya galiba benim bebeğimin tavuğa da alerjisi var çünkü tavuk suyundan çorba yaptım bugün yüzü tekrar kızardı
Yenidunyammm parsoglan19 teşekkürler cevap için başladık Cem beyle umuyorum bize gerekmez ama gitmeyen arkadaşların işine yarayacaktır.
Yenidunyammm 21elif yumurtaya alerji seviyesi nasıl çıktı? Test yapılmış mıydı? Tavuk tüketmiyorum ben. Zaten marketlerdeki tavukların içeriği malum o yüzden gerek yok yeme dedi doktor. Doktorla ilerliyorsanız danışın, yönlendirme yapacaktır muhakkak.
21elif Yenidunyammm Yenidunyammm evet test yapıldı ama Kaç çıktığını söylemedi sadece yumurta yeme dedi bana 1 buçuk ay sonra görüşelim dedi yarın doktor randevumuz var bakalım inşallah sonuç iyi olur
sydnrdgn Yenidunyammm ben bugün cem beye gittim evet kendisi çok iyi bir doktor ama bebek için adla uygun ortam değildi sevmedim emzirme odasını yemek yeri yapmışlar öyle bir rezillik yaşadım,her yer domestos kokuyordu bebek ve çoçukların olduğu yerde olacak iş değildi ve çalışan kayıt yapan bayanlarda gerektiğinden fevri işin açığı beni üzdü beklentimi karşılamadı pek 🙄
Ssedaa005 Asiveela cok gecmıs olsun,bizimde ek gıdaya basladıgmızda vucudunda egzama gibibirsey cıktı kanda alerjı testı yaptırdıgımızda tavuga cıkmıstı 1 yasından sonra tekrar denememızı soylemıatı doktoe suan 1 bucuk yasınsa ara ara verıyorım sıkıntı olmuyor..ama istahı hıc bır zaman cok olan bir çoçuk olmadı kılosu 9 bucuk
Edaskaya Yenidunyammm özel koru Sincan da Aydın bey var çok ilgili bir doktor tavsiye ederim neyi var yani alerji belirtisi nedir
Edaskaya Yenidunyammm bizim kaka rengimiz yeşil ve sümüksüydü doktorumuza attım kendisi sağolsun hemen gelin bile demedi takip edelim dedi gıda alerjisi olabilir dedi süt ürünleri ve yumurtayı keselim dedi 10 gün yemedim gerçekten berbat bir durum size tavsiyem paketli gıdalar meyve suları çikolata domates ve yumurta bunlardan olabildiğince az tüketmeniz emziriyorsanız eğer ek gıdaya geçtiyseniz yumurtanın beyazını tüketmeyin 10 günün sonun da azar azar tüketmeye başladım arada bir oluyor kaka da mukus ama yüzündekiler tamamen geçti 🙏 tereyag da tüketmeyin birde organic ürünlerde yapıyor inek sütü tüketmemeye çalışın bi süre sonra tekrar deneyin azar azar
Edaskaya Bir ara kafayı yiyordum bende ne yiyecegimi şaşırmış durumdaydım alerji testi yaptırmadım 2 aylığız biz bebeklerde alerji testleri net çıkmıyormuş o yüzden önce diyet öneriyorlar ben yumurta yemeye başladım sanırım domatese var alerjimiz domates tüketmemeye çalışıyorum ama çikolataya dayanamıyorum emzirdigimden canım hep tatlı istiyor 🤦🏻♀️ Umarım geçer hemen şimdi dikkat ediyoruz da ek gıdaya geçince neler olur bilemiyorum bu sene sanırım her bebek de var alerji kiminle konuşsam aynı 🤔
Edaskaya Birde biz hep telefondan konuştuk Aydın beyle sagolsun çok ilgili whatsappdan kakasının resmini kusuyordu bi ara onu ne olursa yollayıp konuşuyorum kusmada alerji belirtisiymiş bir kere götürün isterseniz kartını alın Aydın beyin en azından birşey oldugunda yazınca insanın içi rahatlıyor geçen melemen yedim çocuk sabahına fışkırarak kustu domates yememek lazım sanırım biraz büyüyene kadar 😒
Yenidunyammm Edaskaya tavsiyeleriniz için teşekkürler.. Aydın beyi biliyorum ben de telefonda danışmıştım bir kere doktorumuz izindeyken, orada doğum yaptım. Bakalım inşallah atlatacağız zamanla 🙏🏻 Dediğiniz gibi çok çok artmış durumda maalesef alerji..
Yenidunyammm sydnrdgn aaa üzüldüm, emzirme odasına ben de girecektim arkalarındaki odaya yönlendirdiler sekreterler orda emzirdim o yüzden demek ki. Bekleme salonu sorunlu değildi ama olabilir o odayı görmedim açıkcası. Sekreterlerle ilgili sorun yaşamadık yarım saat fln bekledik sadece. Doktor ne dedi peki bebeğinize?
sydnrdgn Yenidunyammm ev tozuna ve yüne alerjisi varmış ve besinleride deneyerek yol alacağız diyetle bir kaç rahatlatacak damla verdi,bekleme salonu büyük güzel evet ama çok kalabalıktı