sydnrdgn nette numarası vardı bir arayın isterseniz ben eylülde gittim iki gün sonraya eandevu almıştım şimdi sizi yanıltmayım.Şimdi alerjinin binbir türlü değişkeni ve seviyesi var bebeğinizin durumunu bilemiyorum hacettepeyide araştırın.Tez zamanda geçmesi dileğiyle,sağlıcakla kalın🌸