Angel01 ya ciddi anlamda düşünüyorum ama böyle para için işini yapan birine değil,her yerde bülent beyi öneriyorlar ama çok uç miktar 2.000 buluyormuş insan düşünüyor gataya götürcem p.tesi ama içime hiç sinmiyor götürmek istemiyorum neden bilmiyorum ama araştırmalar devlet hastaneleri beni yıpratıyor.Siz bu süreci yakın zamanda mı yaşadınız