mahfat defnemira1 ben hiç sevmedim ziraaatin orda oturyordum bende arkadaşım ofisteydi evet ofis diğer mahllerle göre iyi
mahfat defnekusunannesi11 bende doguluyum mardinliyim hata bizim burası Diyarbakır Batman öyle değil ne bı temizlik ne bı gelişmişlik hiç sevmedim bı yılı zor bitirdim kaçtım resmen ordan
defnekusunannesi11 mahfat katılıyorum mardini pek bilmiyorum ama diyarbakır merkez özellikle çok güzel ben hilvan ceylanpınar suruç falan oraları kastettim bunun gibi ilçelerden iyi yine siverek
mahfat defnekusunannesi11 AA evet bu konuda katılıyorum size zaten Urfa’nın en gelişmiş ilçesi Siverek diyorllar
mahfat Sizdenbiri63 evet o derece ve benim ev arkadaşlarımda aynı şekilde sadece bı yıl orda kalabildiler
Eylull12 nrfsnykp canım bende Siverekliyim ve burda öğretmenim.Abarttiklari kadar kotu değil sadece sosyal anlamda eksik biraz yapılacak pek birşey yok yoksa çoğu ilçeye göre gelişmiş