kacakcay çünkü orda ben yaşadım bı yıl zor katlandim ki bı ayı doldurmadan kendi memleketime kaciyordum onu geçtim benim tanıdığım tanıştığım siverekli olan herkes orayı sevmiyordu ziraaatin orda oturuyordum ben erkek kahvesinden kuş diskilarindan başka bişi yoktu ofiste arkadaşlarım vardı orası biraz sesiz sakindi çok şükür geldm kendi memleketimdeyim