Esranurrdenizz1 Nurdemirrr ben hipp kullanıyorfum son zamanlarda böyle yapmışrı bizimkide mamayı değiştirdim bebe kaç gold aldım şimdi çok güzel ıçiyo 4 aylık
Nurdemirrr Esranurrdenizz1 bende hip kullanıyorm bizimdemi öyle oldu acaba tiskindimi kabızlıkta var zor yapıyor kakasını doktor hip çok iyi diyince hiç mamadan diye düşünmemiştim
Nurdemirrr melegininannesi38 benimde aynı öğürüyor zorlaynca bende emerken arada biberonu sokup tuttrmaya çalışıyorm bu seferde memeden de tiskinir diye korkuyorm nasıl aşablirz acaba bende mama değiştirip denemeyi düşünüyorum bende şuan hip kullanıyorm
melegininannesi38 Esranurrdenizz1 ciddi mi diyorsun aptamil de İsrail malı bence Türk malı yok ya bende meme artı mama olarak gidiyorum ama bi mamada zorlama oluyo sanirim biberon reddi yasiyorum
Esranurrdenizz1 melegininannesi38 Türk malı yok maalesef e bebeke baktım hep İsrail malı Türk malı olarak sadece kaşık mamalaeı var
melegininannesi38 Nurdemirrr canım benimkisi mama reddi imiş mamayi birakti bebegim artık icmiyecek demekki sutum yetiyo
melegininannesi38 Nurdemirrr valla biberondanmis silikon kasik ile yedirdim ben bu sefer kasik biberon alacam ya yapacak bisey yok
kizlarimbenimherseyim Güzel mama kullaniyorum gazda yapmadi bebeklikten bu yana kullaniyorum kabızda olmuyor eğer olursa bi çay kaşığı zeytinyağı veriyorum duzeliyor
Nurdemirrr melegininannesi38 bende o şekilde deneyeym benimde 2 aylıklar birisi yiyor ama diğeri napsam almıyor kaşıkla alır inşallah
KeremikoMoM_ melegininannesi38 biz hemen hemen 3 aylığından bu yana kullanıyoruz şu an 18 aylık ne gaz ne kabızlık herhangi bir problem yaşamadık
kelebekce melegininannesi38 kabızlık ve gaz sorunu yaşamadım şişkinlikte yapmıyor bebegım 2 buçuk aylık 3. Günden itibaren kullanıyoruz 3. Gün kilosu 2900 e gerilemişti doğumu 3270 di 1. Ay kilosu 4400 ikinci ay kilosu 5500 bence çok iyide aldırıyor öneririm aptamil çok kötü kokuyordu onu veremedim hipp bir kutu denedim şişkinlik yaptı
melegininannesi38 kelebekce doğrudur canım benim için önemli olan gaz kaka kilo idi ama isin kötü yanı benim bebeğim biberon reddi yapiyo kasik ile yedirecem biraz zor olacak ya
vecihi Bebeğim 2 aylık kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadık kabız yapmadı gazını rahat çıkartıyordu. Markete Bebelac gold kalmadı diye sma optigro aldım yavrucağım 3günde bir kaka yapıyor çok zorlanıyor sancılardan kıpkırmızı oluyor mamadan diye düşünüyorum
kelebekce melegininannesi38 biberon kaşıkla verdım ilk onu reddetti phılıps aventle verdim hemen aldı 125 cclık biberonun akışı az olunca bir deneyin isterseniz
MinikPandam_ melegininannesi38 kilo alımı her bebegin olması gerektiği kadar oldu kabızlığı yoktu güzeldi biz memnun kalmıştık