melegininannesi38 Kızlar bebelac gol kullananlar memnunmusunuz kilo aldırma durumu nasıl kabızlık vs yapıyor mu
yildizmom-2023 melegininannesi38 bn kullanıyorum ama zorda kalınca veriyorum günde 1 kere veya 2 günde 1 bizde çok gaz cikarttiriyor
melegininannesi38 KeremikoMoM_ ben normalde aptamil veriyordum artık bebeğim tadını beğenmiyo bebelac gold geçtim inşallah memnun olurum
KeremikoMoM_ melegininannesi38 biz hemen hemen 3 aylığından bu yana kullanıyoruz şu an 18 aylık ne gaz ne kabızlık herhangi bir problem yaşamadık
melegininannesi38 sezer2022 gerçekten mi bende yeni geçtim inşallah bende memnun 9lurum ya benimkinde biberon reddi var zorla iciriyorum mamayi ya aptamilide ondan dolayı bıraktım aslında aceba mamanin tadını mi begenmedi diye ama bunda da aynisini yapiyo anlamadim.yani
sezer2022 melegininannesi38 sma ve aptamil kabız yapınca baya araştırdım canım, bebelacın yan etkisi ishalmiş 🙈 o yüzden bebelaca geçtim şükür ne ishal oldu ne kabız 8 aydır kullanıyorum
Nurdemirrr melegininannesi38 benimde ikizlerim var birisi 1 haftadr biberonu reddediyor bende mama değiştirmeyi düşünüyordum mamadan mı biberon mu istemiyor anlamıyorum beni emiyor ama mamaya gelince ağzında gezdiriyor biberonu siz mama değiştirincedemi yine aynısı oldu
melegininannesi38 Nurdemirrr of evet ağzında gezdiriyor o ayrı bissy ama oguruyo bide midesi bulanıyor aceba mamdan mi dedim değiştirdim yok yani yine aynı ne yapacaz bilmiyorum da bu bebelac gold zorlada olsa ısırıyorum
Esranurrdenizz1 Nurdemirrr ben hipp kullanıyorfum son zamanlarda böyle yapmışrı bizimkide mamayı değiştirdim bebe kaç gold aldım şimdi çok güzel ıçiyo 4 aylık
duygudengir melegininannesi38 bende aptamilden bebelacgold e geçtim aptamile oranla evet daha az gaz yapıyor ayrıca ben hem emziriyorum hem mama veriyorum ama yine de gaz yapıyor zaten mamaların amacı biraz da kabız yaparak çocuklara kilo aldırmak hipp öneriyorlar bu sefer onu denicem bende
melegininannesi38 duygudengir ay hip iyi değil bence zaten ben en ilk sma verdiler hastanede ondan sonra eve çıkınca hip önerdi doktor almaz olaydık yani ondan bu yana hep kabix bebeğim kakasını kendiliğinden yapamiyo
Nurdemirrr melegininannesi38 benimde aynı öğürüyor zorlaynca bende emerken arada biberonu sokup tuttrmaya çalışıyorm bu seferde memeden de tiskinir diye korkuyorm nasıl aşablirz acaba bende mama değiştirip denemeyi düşünüyorum bende şuan hip kullanıyorm
duygudengir melegininannesi38 yaa bunu bilmiyordum çok met ettiler diye bende alıp denemek istedim ama daha başlamadım
Esranurrdenizz1 melegininannesi38 ben kullanıyorum 4 aylık kızıma. İlk 3 ay hipp kullandık sıkıntı çıkmadı ama kilo aldırmadı hiçbir şekilde ve sonradan tiksindi asla almadı bu arada meme+ mama olarak ilerliyoruz. Daha sonradan bebeler gold a geçtik ayda 1 kilo falan alıyor artık çok memnunum fakat bebe kaç İsrail malıymış Türk malı mama da bulamıyorum…
melegininannesi38 Esranurrdenizz1 ciddi mi diyorsun aptamil de İsrail malı bence Türk malı yok ya bende meme artı mama olarak gidiyorum ama bi mamada zorlama oluyo sanirim biberon reddi yasiyorum
nurcuk01 İlk aptamil denedim daha sonra bebelac gold ile devam ettim bir sıkıntı yaşamaadım memnun kaldım ve ilerleyen zamanlarda normal bebelac kullandım bebeğim onuda aldı reddetmedi ilk baslarda anne sütü ile ek veriyordum artk mama devam