Babybloom merhaba yazınızı gördüm bebeğiniz ne kadarlık? 14 aylık kızım var annemin yanına eş tayinden dolayı geldik. Oyun grupları pek yok. İngilizce eğitimi verecek bir oyun ablası buldum. Çocuk gelişim mezunu. Saat başı 200 dedi. Kaç aylıkken basladınız? Sizce ne kadar süre ile başlamalıyım? Alışır mı? Kendim de sınıf öğretmeniyim fakat çalışmıyorum şu an. Odada dursam kızım için problem olur mu? Biraz kısa ama öz sizi yormadan bahsedebilir misiniz zahmet olmazsa?