Mucizemveben90 Merhaba oyun ablası buldum büyük çocuğum için ücret konusunda size danışmak istiyorum karadenizde yaşıyorum haftaiçi hergün 12/17 gelcek 5 bin nasıl çok mı az mı
aselinanesii Mucizemveben90 bana çok geldi şahsen🙈 kızım 9.30-13.30 arası kreşe gidiyor kahvaltı ve öğle yemeği dahil 3500
Marianne Mucizemveben90 gayet iyi ücret ne az ne de fazla. Ev işi verirseniz çocukla kim ilgilenecek?
Mucizemveben90 Evet etti ya banada iyi geldi ücret herkes iş güç yapsın fazla diyor o yüzden sormak istedim
madamecocoshe Mucizemveben90 iş güç mü yapsın? Oyun ablası adı altında hizmetçi mi arıyorsunuz? Üstelik 5 bin liraya. Karadenizli kurnazlığı şaşırtmadı.
aselinanesii Minikkusuumm doğrudur tabi ama bizim kreşte 7 kişi falan etkinliği var oyun salonları var etkinlik ingilizce dersler vs daha kapsamlı oluyor 🙈 ben ordan pay biçerek söyledm ☺️
masal57 Mucizemveben90 az bile dışarıda bu saatlerde çalışsa asgari ücret alır en kötü yerde bile,kesinlikle ev işi yemek falan yaptırmayın emeğe saygı duyun ve sadece oyun oynatsın
babysln Mucizemveben90 herkes ücreti az bulmuş ama dışarda haftada 5 gün 5 saatlik bir iş var mı acaba? Asgari ücret veren yerler çoğu yerde 6 gün çalıştırır en az 9 saat çalıştırır. Bence çalışma saatlerine göre iyi