Bsraa0809 çok çok geçmiş olsun😢 tedaviyi doğru uyguluyor musunuz?
kwellada Şampuan ve losyon kullandık biz 2. Gün geçti
Kaşıntılar devam ediyor bir süre onun için de stilex jel kullandık
Her şeyi yıkadık 60 derecede buhar makinem var koltuklara halılara kadar temizledim
Yıkayamadığım şeyleri çöp poşetine koyup 3 gün ağzı kapalı bir şekilde beklettim
Ne olur ne olmaz diye bir hafta sonra tekrar losyonlandık hepimiz tamamen geçti
Yazık o yavrucuğa bu dediğim şampuanla losyonu yazdırın isterseniz sağlık ocağında ailecek kullanın evde kim varsa