2kiz evet maalesef misafirliğe gitmiştik kaynanamın köyüne, ordada uyuz olmuşlar ama bize soyleyememisler gelmeyin diye. Biz uyuz olunca itiraf ettiler ne yaptım ne kullandiysam gecmedi atmadigim nevresim kıyafet kalmadı. En son kafayı yicektim Domestos bile sürdüm ayaklarıma düşünün.
Ziver tableti aldım birde internetten sante alınca bebegimdekide geçti bende eşimde hepimiz rahatladık çok şükür