Oylesinebirisi yok sallarken yine hareketlendirmiş oluyorsun kalçanı o eritir. Böyle oturup kalkmayacağın birşeyin içinde salla 😂 ben kızımı ana kucağında sallıyorum oturduğum yerden. Yemek yapacaksam sebzeleri bir kaba koyup oturup soyuyorum, doğruyorum. Biraz da ben kaşınıyorum neredeyse her işi oturarak yapmaya alıştırmışım kendimi yormayacam uykusuzum zaten diye.