Aşırı zayıfım arkadaşlar 50 kilo bile yokum belki. Yediklerimi siz görseniz 1 ailenin yiyeceğini tek başıma yiyorum ama kilo alamıyorum vücudum dümdüz kaldı şekillensin istiyorum ama birkac egzersize baktım onlar da kalca küçültme/eritme tarzıymış. Büyütmek için mapabilirim? Var mı öneri veya bu egzersizi yaptım faydasını gördüm dediginiz?