Hatun_01muratoglu0 Melkkkk ben 40 i çıktıgnda kızımın hastalandım sonra normal adet olmaya başladım geçen ay 4 üne oldun bu ay 6 si işte olmadım bekliyorum bakalım inşallah hamile değilimdir yoksa kan veririm yarına