Melkkkk ayyyy bende o durumdayım şuan evlendikten sonra hormonlarım degisti ya mesela bir ay ikisine hastalaniyorsam öbür aya 4 üne öyle oluyordum şuan doğum yaptım 4 aylık bebeğim bugün hastalanmam lazımdı hastalanmadim ve ağrılarım oluyor ilk hamilelgimi de böyle sancılı öğrendim şuan hazır değilim insalah hamile değilimdir kızlar korkuyorum daha çok küçük ve emiyor bebegim