queenx haklısınız ama dışardan da konuşmak kolay geliyor , ikinci gebeliğim baya sıkıntılı geçti düşük tehlikesi mide bulantıları halsizlik yani yerimden kalkmaya gücüm yoktu yanımda kimsede yoktu bu sebepten dolayı yoksa keyfi değil yani bende sonuçta bı anneyim evladım için endişe duyuyorum çok sıkıntı stres yapttim bu süreçte bı umut ariyorum oyuzden soruyorum düzelen çocukları gördükçe mutlu oluyorum