fatmabektas allah razı olsun darısı size ve tüm bekleyenlere insallah
gerçekten çok pahalı, geçen bir tanıdıgımı yönlendirdim dil terapisti icin. 1 ayda 8000 lira verdiler. umarım durumunuz müsaittir de rapor cıkarmak zorunda kalmazsınız, cıkarırsanızda üzülmeyin belki karşısına hiç çıkmayacakta olabilir. ileriyi bilmiyoruz
umarım iyi bir öğretmene denk gelir yoksa işiniz gerçekten zor, günde 1,5 saat haftada 2 gidiyorduk sizin yaş büyük olduğu için ek saatlerde olur, alışması gerek. insallah alısır
göz teması yoktu, ismine bakmazdı, işaret yoktu, ortak dikkat yoktu, kelime sıfırdı, baya kendi dünyasında gibiydi yani