Aynı durumu bende yaşadım hatta post açtım 14 aylık demir eksikliği çıktı doktor bir damla verdi rengi simsiyah şırınga ile zorla vermeye çalışıyrodum ustu başı siyah oluyordu dişi bile koyulaşmıştı , ama o kadar ağlıyordu ki elimden yemek bile almak istemedi güvenini kaybetti , doktoruna sordum hep marka değiştirdim şimdi en güzel tadı Ocean de var , tabi hala elimden almıyor ama kandırarak veriyorum mesela meyve veriyorum yaklaşıyorum ağzına açınca arkadan kaşığı sokuyorum ama tabi her sefer de başaramıyorum, en azında bunda çığlık atmıyor istemiyor ama tadı onun gibi değil, bilmam ne olacak zorla vermek çok etkisini gösterdi bize kaşık ile yemek yemiyor elle vermem lazım malesef