MommmyAS ya hocam bende size birşey sormak istiyorum
tıbbi sekreterlik okudum iki yıl.
Bu yıl kpss ye gircem ama ikinci bir üniversite okuyup dört yıla tamamlamak istiyorum.
Üniversite sınavına girip ordan aldığımız puanla mı yeni bir bölüm seçiyoruz
Ve istediğimiz herhangi bir bölümümü okuyoruz yoksa tamamlamak için yine sağlıkla ilgili mi olmalı.
Bu konuda hiç bilgim yok yardımcı olursanız Allah razı olsun