Kızlar 2024 kpss hazırlanıyorum ev işi, çocuk zor da olsa ilerliyorum tarihte çok eksiğim var video ders notları, haritalarla tarih kitabı aldım ve video destekli ilerliyorum ancak aklıma takılan bir konu var video izlerken not alarak ve anlayarak güzel bir şekilde çalışıyorum ders sonunda evet anladım bu konuyu diyorum ama gün içinde çalıştığım konuları düşününce sanki hepsi birbirine girmiş ve unutmuş gibi hissediyorum tekrar başa dönsem çok zaman kaybı olacak böyle olması normal mi? Sizler nasıl çalışıyorsunuz?
Öğretmen arkadaşım böyle olması normal o an hatırlamıyor gibi olabilirsin ama derste anlıyorsan öğrenmişsindir çok kafaya takma diyor bende doğru mu yapıyorum tekrar başa mi dönsem bilemedim 🥴🙄