Leylaa76 3 ihtimal var. 1. Gaz
2.ci süt az
Ve bence 3.ihtimal süt cok. Ilk aylarda sut coktur ve tazyikli akar eger bebeginiz emerken hizli aktigini hissediyorsaniz cekiyor yadavtikaniyirsa gogsun cok dolu oldugu icindir. Bir iki dk elinle sagip emzirmeyi denersim