Leylaa76 arkadaşlar çocuğum emerken çok çekiştiriyor arkaya doğru çekiyor meme ucunu acaba sütüm tam gelmiyor mu? sağ göğsümü de almakta zorlanıyor 28 günlük oldu çişini kakasını iyi yapıyor sorun ne olabilir?
Kubra0 Leylaa76 benimkide yapıyor bunu sürekli ama göğsümde süt bitince yapıyor genelde ağzından çıkarıyorum bakıyorum süt gelmiyor
Tugceeeee12345 Leylaa76 genelde gazı varken yapıyor yada kakası varken bazen göğüsümden çok akıyor o zamanda sinirlenip yapıyor gelmiyor diye değil geliyor diye yapıyor korkma tuvaletini takip et kaka çiş günde kaç defa yapıyor
Leylaa76 Cinarinmelek_annesi07 her seferinde oynuyor ağzıyla ama hemen almıyor kafasını arkaya doğru atıyor
Leylaa76 Deletedmom413 benimki aç olduğunda yapıyor süt gelmiyor mu diye şüpheleniyorum ama var biliyorum
Deletedmom413 Leylaa76 Acaba aşırı acıkıp sinirlenip sündürüyormu Sütünüzün hep cok oldugunu gecirin kafanizdan olumsuzluk cekmeyin Belkide oyun yapiyodur :)
Dorukunannesi03 Benim de goguslerim yumusadiktan sonra yapmaya basladi cok korkuyorum azaldi mi acaba doymuyo mu diye
Dorukunannesi03 Leylaa76 ciddi ciddi sinirleniyor benimki bagiriyo yani aglamak degil bayaa baya bagiriyo sinir yapiyo cesme gibi akinca yoktu bu halleri :( hakli olabilirsin 😕
Zuleyham Leylaa76 gunde 3 kere cisini iyi yapiosa bezi değişecek kadar bebek doyuyo demektir gazi olabilir sancisi olabilir
Leylaa76 Dorukunannesi03 bende dikkat ettimde sütüm bol olunca fazla yapmıyor sanki sadece göğsümün yumuşak olduğunu hissettiğimde yapıyor
monna Leylaa76 kusuyor mu emdikten sonra? Kısuyorsa reflü de olabilir. Gerçi daha erken ama kızımda 2 aylıktan sonra olmuştu reflü. Emerken kafayı arkaya da atıyordu
Leylaa76 monna yok cnm ama bi kaç kez ağzından biraz süt çıktığını fark ettim tam kusma değil ama bi kez biraz kustu çok haffif dediğin gibi reflü olabilirmiki