Canmete benim bebegim kolikti 3,5 ay boyunca kolik çektim. Sonrasında 4. Ay atağı başladı halen devam ediyor. Sonra diş vs. Böyle devam edecek. Doğdugundan beri emzirirkende, uyurkende hep sorun yaşıyorum ve hep huzursuz. Saat 20:00 den beri aglıyor uyku diye. kaç saattir kucagında ayagımda sallıyorum. Hala uyumadı.Ben umudu kestim artık ilk bir yıl için hiç düzene girmeyecek gibi.