Unicorn67 benim bebeğim hep zordu oyüzden rahatım dediğim zaman olmadı henüz şuan 1 yaşında 12,5 aylık zorluk hala devam ediyor gece toplasan 1 saat belki uyuyoruzdur.8. Ayda biberonu mamayı emziği hepsini bıraktı 7/24 ağlardı 2 ay sürdü bu durum malesef. Ama dediğim gibi bizimki hep zorluydu zaten ,belki sizin bu dönemler bu kadar zor geçmez.