hemsireanne112 o dönem covid servisinde calisiyodum covid pozitif oldum. 10 gun evde yalnizdim istahim biraz azalmisti iyilestigimde yine yiyodum ama. Sonra ramazan ayi girdi iyilestikten 2 gun sonra. Karbonhidrat ve şekeri tamamen biraktim. Bol su ve bol yesillik tukettim. Paketli hicbir sey yemedim. Ben biraz takintiliyim hirsliyim kafaya koydum zayiflamayi o ara. Iftardan iftara yagsiz tuzsuz salata yesil elma kahvaltilik vs tukettim. Nöbetimde cok oluyodu o zaman sahura kadar 3 4 litre su içiyodum zorluyodum kendimi. Aclik hissediyodum ama nobet cikisi gidip yatiyodum. Iftara yakin kalkiyodum esime bseyler hazirliyodum kendim yine hafif beslendim. Yalan olmasin haftada 1 veya 2 gun ödül koydum kendime tek öğunde istedigim herhangi birseyi yiyodum kalorisine hic bakmadan. Genelde pizza veya pide yedim😊. Is cikişlari yuruyodum surekli. Genelde nobet cikislari acelem olmuyodu hava aydinlik oluyodu. Sporu seviyorum. Evdede bölgesel incelme hareketleri yapiyodum 1 2 saat. Dans etmeye bayilirim surekli hareket ediyodum. Zumba yapiyodum internetten acip. Bir sure sonra zaten rutinler oluşuyo alışıyo insan oyle yasamaya. Cok kilo verdim 78 den 60 a dustum. Sonra kendiliginden 55 e kadar indim. Bir sene falan oyleydi artik bedenim. Sonra gebe kaldim. Oncesinde 2 tane düşük yapmistim. Bir dünya vitamin kullandim. Yattim bir sure riskli gebelikti. Igne kullandim 9 ay. Doguma kadar 3×1 progestan kullandim. Tekrar aldim kilolari. Simdi bebek oldugu icin vaktim kısıtlı ayni seyleri yapamiyorum😊 çok uzun oldu kusura bakmayın lütfen 🌸🌸