beyzacmvrc ya bizim de biraz bozuldu uyku düzeni ama şimdilik pek değil. Ben 3 aylıktan beri rutinleri uyguluyorum. Gündüz son uyku saatine dikkat etmeye çalışıyorum. Her gün 17.30 gibi dışarı çıkarıyorum 15-20 dakikaya arabasında uyuyor 18.30 gibi uyandırıyorum. Sonra evde oyun oynatıp yoruyorum biz yemek yerken izliyor falan, 20.30 gibi banyo yaptırıyorum seviyor suda olmayı allahtan. Banyodan sonra emzirerek uyutuyorum. Başka türlü nasıl uyutulur bilmiyorum 🤷🏻♀️ama bu ara gece 3-4 kez uyanıyor 5 dk emziriyorum uyuyor hemen. 1 hafta önce falan gece 1 kez kalkardı sadece 4-5 gibi emip uyurdu şimdi işte sıklaştı. Bu kadarına dayanıyorum ama artarsa naparım bilmiyorum.