beyzacmvrc neler aldıııım, fisslerim vardı evde onun buharda pişirme aparatı var zaten. Hoş ona bile gerek yok da neyse:) oioinin puzzle tabaklarından ve kaşıklarından aldım ama elde yıkamak gerekiyormuş yoksa koku siniyormuş. Bilsem makineye atılan bir şey alırdım doğrusu. Munchkinin kaşıklarından ve suluğundan aldım. Cam rende ve meyve filesi denen zımbırtıdan aldım. E mama sandalyesi 😁 ha önlük de oioi aldım bu kadar galiba :)